Printurile indoor si outdoor pot fi folosite intr-o gama larga de aplicatii cum ar fi: vitrine, showroom-uri, magazine, mall-uri, hypermarket-uri, puncte de vanzare, campanii promotionale, sali de asteptare, sali de conferinte, pasaje de trecere, receptii, hoteluri, unitati de invatamant, cinematografe, teatre, cafenele, baruri, evenimente mondene, aeroporturi, etc.
Printurile outdoor sunt in zilele noastre o metoda de promovare, folosita atat de companiile cu bugete mari de marketing, dar si de companiile mai mici.
Particularitatea printurilor outdoor este aceea ca se pot realiza in dimensiuni foarte mari, iar impactul vizual al acestora este mare. Amplasate strategic, printurile outdoor pot atrage multi clienti.
Print Indoor
Printul indoor se poate realiza pe o gama variata de materiale precum:
- Canvas, folosit la realizarea tablourilor
- Autocolant, folosit la decorarea de vitrine, realizarea de panouri din forex
- Tapet, personalizat cu orice imagine dorita si folosit la decorarea peretilor
- Window graphic, autocolant ce permite vizibilitatea din interior spre exterior si se aplica pe geamuri
- Floor graphic, autocolant printat in diverse imagini ce se aplica pe podea in interior, folosit in general pentru directionarea catre un anumit magazin.
- Poster, backlit film, backlit textil
Print Outdoor
Materialele folosite pentru producerea printurilor outdoor sunt:
- frontlit banner
- banner printat pe ambele fete (dubla-fata )
- mesh-uri
- autocolant
- steag, copertine
Printurile outdoor se pot finisa cu: tiv, capse, fante de vant. Cele de dimensiuni foarte mari, care depasesc 3.2m latime, se realizeaza din mai multe bucati lipite intre ele cu ajutorul unui aparat special, numit Leister. Imbinarile nu prezinta risc la rupere, textul are continuitate, imaginea fiind una unitara.